måndag 4 maj 2009

Veckan som gått


I torsdags var det ju valborg vilken jag spenderade hemma hos syster och svåger, kom gjorde även Ida, Micke, Mickes bror med tjej och Linn och Martin.. Lite kul om man tänker att det var ett par som var gravida, ett par som var nyförlovade och ett par som var nyseparerade och så jaga som var gräsänkling.. En av varje sort.. Men det var iaf jättetrevligt, åkte dock hem vid elva då jag var så himla trött.. Trodde att jag skulle somna på cykeln!


I Fredags och i lördags åkte jag hem till mamma och mös med dem, dock så försov sig både jag och Ida&Joel i lördags när vi skulle dit.. Så vi blev lite sena.. Johan skulle åka och kolla på sina bilar och då följde Herman och Joel med. Jag, mamma och Ida gick till marieberg och kollade lite :)


I söndags hade jag en riktig slappardag, var jätteskönt. Kollade lite på sagan om ringen 2 & 3 och så bakade jag lite mockarutor. På kvällen cyklade jag hem till Daniels föräldrar som bjöd på grillat, var så gott.


Idag hade jag, mamma och Ida mysluch och därefter tog jag och mamma en sväng till marieberg där jag syndade lite.

Det blev väldigt mkt mamma i helgen :)Väldigt mysigt :)


Imorgon blir det tandläkaren, det ser jag inte fram emot då det dels kostar en massa och känns obehagligt!

Inga kommentarer: