måndag 25 maj 2009

Nu så gick det fort ;)

Så var han äntligen hemma ;) I tisdags så mötte jag upp Daniel på tågstationen! Det är så skönt att äntligen ha honom hemma igen! Lite synd var det dock att han var febersjuk och somnade i soffan redan klockan åtta på kvällen, men men..

I torsdags hade vi middag för min och Daniels familj, tänkte bjuda en sista gång innan vi flyttar ner till Göteborg. Nästa vecka är det dags att packa ner allt för att sedan nästa lördag och ner med vårat pick och pack. Men vi kommer dock inte att bo där nere då jag ska jobba sju veckor i sommar :)

I lördags åt vi middag hemma hos Ida och Joel, OTROLIGT gott vi blev bjudnafläskfile och potatisgratäng! MUMS! Joel bjöd även på en fördrink, en stark sådan så jag förstår varför jag inte mådde så bra i söndags. Därefter åkte vi till hästhagen för lite brännboll (jag spelade dock inte) Av någon anledning så hamnade jag iaf nere i gräset med axeln före så nu har jag lite smått ont in den...

Nu är det bara att tagga inför tentan som jag har nästa tisdag! Tack och lov så får vi ha med böckerna!!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej gumman! Hoppas du är bättre i armen! Det var så mysigt att få komma till er och äta din goda mat! Puss Puss

Unknown sa...

Otajmat! Jag ska ju ner till GBG igen precis veckan efter det mellan 8-14e juni tror jag. Om ni behöver någon hjälp under den tiden kanske jag kan hjälpa till. :) Btw, bio fredag den 5:e juni om ni vill gå, Änglar och demoner. Eh du lär ju inte läsa detta i tid. Ringer dig snart istället, puss och kram :)