måndag 18 maj 2009

En dag kvar! :D

Imorgon kommer min karl hem! Ska bli så skönt, han och Erik har ju varit bort i 3,5 veckor nu.. Så imorgon ska jag först gå på kurs inför sommarjobbet och sedan möta upp dem på centralstation, hoppas bara att det inte regnar lika mkt imorgon som idag!


Helgen spenderade jag en hel del med min kära syster, i fredags hade vi sleepover då hennes man var på Birkakryssning. Hon har nu gått 35+5 så bebisen kanske komma ut snart :)
I lördags åkte vi hem till mamma och åt, hennes kompis Elena kom på kvällen och tjattrade med oss ;) Och i söndags tog jag bussen ut till mamma för att låna bilen så att jag kunde handla mat till torsdagen, vi ska bjuda våra familjer på mat då en sista gång innan vi flyttar :)
Idag måste jag plugga lite och ska strax städa så att det ser fint ut imorgon när han kommer...

Inga kommentarer: