onsdag 13 maj 2009

Syndat

Idag har jag och ida varit på stan och syndat en del. Lika trevligt som alltid, jag köpte en liten väska som jag kan ha när jag inte ska ha så mkt med mig :) och så köpte jag ett par nya ballerinaskor, de gamla har jag nästan nött ner helt i hälen :( Ida köpte ett linne och en kofta :)

Jag ska tvätta ikväll, har gjort det till en vana att tvätta en gång i veckan då vi är två och smutstvätten samlas i högar! Men nu när jag har varit själv så har jag kunnat tvätta en massa annat tex: täcken, sofföverdrag, morgonrockar, bäddmadrasser (tunna), duschdrapperi och lite smått och gott.. Borde egentligen tvätta gardinerna men det är lite överdrivet för tillfället :P

På fredag ska jag hem till Ida och Joel och spendera natten där då Joel ska åka med Birka och Ida inte vill/ska vara själv den sista månaden.. Ska bli så mysigt, en riktig tjejkväll. Sist vi hade en sådan var när Daniel var i Åre

Nu är det:
6 dagar kvar tills Daniel kommer hem :)

1 kommentar:

Ida sa...

alltid lika trevligt att gå på stan :) riktigt fina saker du köpte :)

Du har hunnit tvätta mycket! vi tvättade igår också alla överdrag, kuddfodrar och mattor :Pjag tror inte att vi har haft så här städat någon gång :P men vi ses i morogn då det blir fredags MYS! ;)