fredag 8 maj 2009

Så roligt!!

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag, det brukar jag iof ha men idag har jag träffat Sandra, var ett tag sen och som vanligt är det otroligt trevligt!! Först så fikade vi i nästan två timmar med en varsin cafe latte och sedan gick vi och åt på Kina Muren. Det var väldigt gott! Jag är som sagt inte så bortskämd med mat nu när Daniel är borta, om man bortser från de gånger jag äter med mamma och Ida då det bjuds på mat ;)Sandra måste nog vara en av de mest underbara personer jag känner, rätt som det var hade två timmar gått och vi hade knappt märkt av det. Synd bara att man har en massa annat runt omkring sist så att vi inte hinner ses så ofta!! Efter ett tag gick vi hem till mig och tittade på lite roliga klipp, tyvärr så ska jag upp tidigt imorgon så det blev en tidig kväll idag!

Imorgon ska jag bli upphämtad av farmor så ska vi åka och titta på min nya kusin, ska bli kul och träffa den lilla kabraten! :)

Fick just höra av Ida att bebisens huvud är fixerad så snart kommer lilltjejen, så mysigt att äntligen bli moster!!



I tisdags var jag hos tandläkaren vilket inte var så trevligt men duktig som jag är så hade jag inga hål ;) Jag har även skrivit på mina anställningspapper för sömmen, känns skönt att veta säkert att jag får jobba! :)

Eftersom att Daniel fortfarande är borta (två veckor idag ;)) så har jag spenderat mkt tid med mamma och Ida vilket har resulterat i en del shoppande, vilket har behövts och det är ju alltid kul!
Nej fy ska nog lägga mig snart då jag kommer att bli hämtad tidigt!

Inga kommentarer: