torsdag 26 mars 2009

Så mysigt så


Igår var det en väldigt skön dag, om man bortser från att jag gick upp klockan 06:30 för att vara hos Pereric klockan 8...
Jag och Daniel tog en promenad bort till Strike för att bowla och äta lunch. Så mysigt!! Tyvärr så van jag inte, det var iof inget som jag hade trott att jag skulle göra.. Men man kan ju alltid hoppas. Därefter gick vi upp på stan Daniel skulle träna och jag skulle träffa Ida.
Vi hann både med en del shopping och ficka på Wasa, väldigt gott :)
Jag köpte en vårjacka, något som jag verkligen behöver och linser. Bra att ha men inte lika kul sen när man kollade på kontot och såg hur lite pengar man hade kvar.. Ida köpte en jättefin klänning som hon kan ha och växa i ;) Nu när magen bara blir större och större..

Idag har så har jag börjat plugga inför tentan som jag har nästa lördag.. Teoretisk mikroekonomi, faktiskt ganska kul!

Inga kommentarer: