måndag 16 mars 2009

Mkt att göra

Fram till den 18 april kommer jag inte att ha något liv förutom att plugga, ska föröka hinna med att träna och träffa folk men det far tas med en nypa salt, om man kollar i min kalender så ser man inte så mkt fria timmar.. Vilket känns både kul och tråkigt, jag gillar att ha mkt att göra men ibland kan det gå lite överstyr..
V. 12- PM ska vara klart
V.13- Måndag, PM sak redovisas
Tisdag, Tenta- vilket betyder att en vecka innan är jag helt död..
V.14- Lördag, Tenta
V.16-Lördag, Tenta
De två sist sagda tentorna kommer inte bli så kul att göra, är inte så förberedd på dem. Men det får lov att gå..

I helgen var syster och svåger här, Ida klippte min lugg och färga håret på mig och jag färga hennes.. Hon klippte även Daniel. Därefter åkte vi hem till mamma och Johan och åt söndagsmiddag, var så gott så :)

Inga kommentarer: