onsdag 18 mars 2009

Har dödat mina vader!!!

Var på gymet tidigare idag och hade mkt för mig, detta beror dels på att jag väntade på min kära pojkvän och dels för att det är kul.. Haha att det är kul att vara på gymet hade jag nog inte sagt för två år sedan!
När jag var på väg till gymet ringde jag Daniel för att höra om han kunde sluta tidigare för att träna lite med mig. Tyvärr så gick det inte men han sa att han kunde vara där till innan klockan fyra. SÅ jag trändade och tog i och plötsligt var klockan fyra och ingen Daniel, nehe tänkte jag och gick för att byta om. När jag sedan var påväg hem så mötte jag honom utanför ingången.. Hade tagit lite extra lång tid på jobbet, för en gångs skull ;)
Men eftersom att jag tränade extra då jag väntade har jag nu dödat mina vader, när jag skulle gå var jag alldeles stum. Men nu känns det bara bra, längtar efter fredag då jag ska träna igen ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

knasiga kajsa, hoppas du tycker gymmet är kul om 1 månad..:D

KLydell sa...

Jag hoppas att jag tycker det:P