måndag 2 mars 2009

Jag måste bara säga en sak! Köp och ät aldrig falukorv som är gjord på kalkon! Det var nog en av de äckligaste sakerna jag ätit.. Det smakade inte så mkt men det var verkligen inte gott!! Daniel gjorde iof iordning maten så att det gick att äta någorlunda, tack älskling!

Helgen gick fort som vanligt...
I lördags var vi hemma och mös hela dagen, Daniel spelade dator och jag läste ;) Hann tom med att plugga lite grann.. Mamma fyllde även år så jag försökte ringa hennes under dagen och fick tag på henne på sjunde försöket... Då hade jag försökt under åtta timmar. ;)
I söndags åkte vi hem till mamma för att fira henne, Ida var redan där och efter ett tag kom Johans föräldrar, syster och systerson. Joel kom lagom till fikat.. Av oss så fick hon en del av en Madonna biljett, jag och mamma ska ju gå på hennes konsert i augusti :D
Efter kalaset så fick vi skjuts av Ida och Joel, vi passade även på att stanna på Willys i almby för att handla lite.. Man märker att den Willys har varit Hemköp tidigare.. Det är mkt trevligare miljö!!
Har suttit och pluggat hela dagen så nu är jag helt slut.. Är inte speciellt kul att sitta och läsa om miljöekonomi i fem timmar...


Mamma och Idas goda "cup cakes" :D