torsdag 26 februari 2009

Länge sedan sist

Nu är det länge sedan sist.. Tyvärr har inte så mkt hänt, har haft fullt upp med att plugga då jag hade tenta i lördag.. Hur den gick vette fan, kändes bara skumt när jag gick därifrån.

I tisdags mötte jag upp med mamma efter skolan och vi åkte först till backahallen och spelade badminton.. Man vet att man är dålig när man är på lika nivå som sin 20 år äldre mamma. Därefter åkte vi till marieberg där vi åt lunch och kollade lite på bokrean, som förövrigt var jävligt dålig iår..

Igår gick jag hem till Ida för att luncha lite, vi gjorde egen sushi var så himla gott!! <3 class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_10">mkt då han var sen från gymmet.. Imorgon blir det först Pereric, universitetet och sen stan med mamma och syskon.
Möjligen blir det lite bio i helgen, var var ju katt- husvakt förra veckan och fick ett biobesök med popcorn och dricka som tack för hjälpen av Daniels föräldrar, får se vad vi då går på :D

1 kommentar:

Maria sa...

Samma höga nivå om jag får be :) Var glas för det !!!!!! Puss!