tisdag 3 februari 2009

Omotiverad

Så här omotiverad till att plugga som jag är nu var det länge sen jag var.. Väldigt jobbigt eftersom att vi har tenta om två veckor, kanske två tom beroende på om jag klarar förra tentan eller inte..
Funderar på att börja träna bara för att ha lite mer ork, så att jag inte springer iväg från böckerna en gång i kvarten.. Möjligen att man åker till universitetet och sitter där hela dagarna.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Måste iaf sitta imorgon minst sex timmar tycker jag.. två innan jag åker på föreläsningen, sen är ju den två timmar och sen två timmar när jag kommer hem.. De tycker ju att man ska sitta i åtta timmar, den som nu göra det..
Boken är ju inte heller så kul, den kallas ju frö "gröna fasan" och jag förstår varför!!
Kanske ska ta och våldgästa Carolina någondag så att hon får lite pli på mitt pluggande ;) Hon har iaf bra pli på sig själv och sitter mkt och pluggar!! Väldigt imponerad över det!

Inga kommentarer: