torsdag 5 februari 2009

Helgen hägrar där borta

Nu är det snart helg, ska bli så skönt!!
Har faktiskt varit ganska duktig denna vecka och pluggat.. Iaf de sista dagarna ;)
Imorgon har vi opponering och därefter ska jag träffa mamma för lunch och gå en stund på stan. Ska bli mkt trevligt!!! :D Lite senare ska jag och Daniel iväg och spela badminton :) Ska försöka att "valla" honom mer än vad han gör med mig ;)




På lördag ska vi försöka ta oss till syster och svåger för att lämna deras inflyttningspresent vi ska bara ta och köpa den först, man ska inte ha för bråttom.. På kvällen ska vi gå på bio och se Valkyria, min kära pojkvän är så snäll och ska bjuda mig, det är faktiskt första gången han gör det.. Jag är inte bortskämd.. ;P

Detta är iaf vad vi har tänkt att göra i helgen, vi får se om det blir som vi planerat :D


2 kommentarer:

c sa...

Den vill Tomas också se! Den verkar skitbra :)

KLydell sa...

Ja det gör den.. Ni får också gå och se den :P