fredag 13 februari 2009

Fredag igen

Veckorna går så fort numera! I tisdags gick jag hem till Ida och åt lunch.. Så mysgt så, det är kul att de har flyttat nu så att det inte är så jobbigt att ta sig till dem.. När hon bodde hemma var man tvungen att ta bussen och sedan gå en massa.. Nu är man där på mindre än tio minuter så det är kul :)



I går åkte jag coh mamma till västerås :) Väl framme plockade vi upp Annika och Melker och åkte till Country House, deras favorit inredningsaffär. Jag har aldrig varit där tidiagre så det var lite småkul.. Köpte bla glaskrukorna på bilden..





Stannade på hamn caféet på vägen hem och åt världens godaste sallad!! Är ni någonsin i Västerås så åk dit och ät!!

Strax så är det dags att laga lite mat.. Imorgon är det tänkt att jag och min älskling ska göra sushi, får se hur det går ;)

Inga kommentarer: