onsdag 1 april 2009

Helt underbart!

Äntligen är våren här!!
Idag har det verkligen varit toppenväder! :D Jag och Daniel tog en lunchpromenad i det fina vädret, solen värmde så skönt så..

Sitter annars och pluggar till min helvetestenta!! Jag förstår ganska bra när jag gör uppgifter i boken men sen när man gör gamla tentafrågor går det käpp rätt åt helvete.. Och med tanke på att detta är en omtenta, jag gjorde inte på ordinarie tillfälle då jag hade en annan tenta.. Så kan jag inte tänka mig att denna ska gå någe vidare..
Jag har ju, tyvärr, tenta även veckan efter påsk så till den har jag tå veckor på mig att plugga och det kommer att behövas..

Nästa vecka är det påsk :) Ska ta mig iväg till mamma någon dag och påskpyssla med henne, Ida och barnen..

Just det.. höll på att glömma det bästa av allt.. De ringde från Sirishof (äldreboende) idag och berättade att jag har fått sommarjobb :D Ca sju veckor i sommar, äntligen lite pengar!! Jag har jobbat där förut så det känns bara bra.

Nej nu ska jag laga mat och fortsätta laga mat, just det vi ska ju tvätta ikväll också.. Ja det roliga tar aldrig slut......

Inga kommentarer: