torsdag 9 april 2009


Igår åkte jag och Ida hem till mamma för att påskpyssla. Det var så mysigt så, vi gjorde egna påskägg. Dålig fantasi som jag har så blev mina två nästan likadana.. Men huvudsaken är att man är nöjd. :)

Igår träffade jag även studievägledaren på Handels.. Jag ska byta program till hösten, ekonom känns inte helt rätt så jag hoppas att det jag söker till hösten blir bättre, sökte i Göteborg.. Eftersom att mitt kära lilla troll ska börja plugga där så passar jag på och följer med ;)

I torsdags träffade jag min lärare och pratade lite ang min tenta som jag skrev och fick ett poäng under g, han var så trevlig så och jag får mitt poäng så jag klarade tentan. Igår visdae det sig även att jag klarade tentan i "enkla företaget" så nu har jag klarat FEK A.. Känns väldigt skönt!!
Idag började jag plugga till tentan i tillämpad mikroekonomi.. Inte så kul, men det behöver göras..

Inga kommentarer: