måndag 13 april 2009

Och så var påsken över!
På Påskafton åkte vi först över till Daniels föräldrar på påsklunch, Maria hade stått i köket hela dagen och vart man än såg man mat, var så gott så! På kvällen åkte jag och Daniel hem till mina föräldrar och fikade, mamma hade gjort en "vårpaj" som smakade äpple och kanel, var mer som en "höstpaj" tyckte jag och Ida men god var den :)

Igår grillade vi för första gången i år, Johan hade grillat fläskfilé var otroligt gott!! Finns inget godare än grillat kött, inte just nu iaf.. :)

Men nu är påsken över och det är dags att börja plugga igen, fy fan vad tråkigt det är!!! Jag är så glad över att jag ska plugga annat till hösten nationalekonomi är verkligen ett sömnmedel!

I kväll blir det gymmet med Carro, ska bli skönt efter allt godis man ätit under påsken ;)

Inga kommentarer: