måndag 27 april 2009

Jävla Tele2!

Blir så sur på Tele2.. Vi har haft så mkt strul med dom att det inte ens är kul.. De har haft stora störningar nu i dagarna och det kunde inte ha kommit mer olägligt då jag var tvungen att betala räkningar och föra över pengar till Daniel i Thailand.. Suck Det är tur att jag har syster och svåger nära så att man kan gå dit på kvällen och fixa!!

Men helgen var iaf härlig.. I lördags var jag och Nora på bio, 17 again, var väldigt bra.. Det var jag och alla småtjejer där ;)
Igår var jag hemma hos mamma och hade en mysdag, vi åkte till marieberg där jag shoppade en hel del :D:D Tack mamma <3
Just nu gör jag lasagne, får se hur det blir. Har inte blivit så bra de senaste gångerna men jag hoppas på det bästa.. Det ska bli skönt att slippa göra mat varje dag nu när man är ensam..

Inga kommentarer: