tisdag 30 juni 2009

Värme

Man ska inte klaga på värmen MEN det skulle inte vara tokigt med några regndagar för att sedan få besök av solen igen...

Dagarna bara flyger förbi, man sover, jobbar och äter ungefär det som hinns med. Idag fikade jag med Sandra på stan, var så mysigt så!! Vi hade båda jobbat dag så vi passade på innan vi var tvungna att dra oss hem. :)

I helgen var jag långledig så då åkte vi ut till Daniels familjs stuga och hade det skönt, åkte lite vattenskidor, bada och fiska eller ja jag fiskade inte då min rulle är på vift..

Nu har jag några hektiska jobbardagar framför mig men jag ser fram emot nästa helg då jag är ledig!

På torsdag blir det en tur till mamma och Johan för att fira Johan som fyller 39år, grattis!

1 kommentar:

Maria sa...

Men gumman! Visst är Johan lite yngre än jag, men 29..... nja det tror jag inte han är......Eftersom han ännu inte fyllt 40, men ändå börjar närma sig, så blir 39 mer med sanningen överensstämmande!!! Eller så är jag bara 32..... tja.... och du 12.... Nja då blev det inte lika kul.... Hur som helst så är ni välkomna på torsdag!!!!! :P Ha det så gott i värmen hjärtat!!!! Puss Puss <3 <3 <3