måndag 6 juli 2009

Jaha, gud avd tiden går fort... Man jobbar, sover äter och jobbar igen.. Just nu händer inte så mkt.. Det är fullt upp med jobbet och när man kommer hem därifrån då är man helt slut och orkar inte göra ett dugg! Så med andra ord jag har knappt gjort ett dugg de senaste dagarna.

I fredags var jag ledig då tog jag och Daniel en tur till Ånnaboda och gick 1mil i skogen, det är en mysig tur som vi gjort förrut dock för drygt två år sedan.

I torsdags fyllde även Johan år så vi var där och firade honom, av oss fick han en 40m lång vattenslang ;) Jag fick även då hålla Doris för första gången :)

På torsdag ska jag hem till Ida en stund innan jobbet, Joel jobbar så jag passar på att åka så det blir lite "systertid" han är ju jämt hemma nu för tiden ;)


Jag och Doris

1 kommentar:

Maria sa...

Vad mysigt med en skogsvandring! <3