onsdag 17 juni 2009

Dyrt??

Att köpa böcker i den vanliga varuhandeln är dyrt!! Förra veckan skulle jag köpa en bok på Bokia bara för att upptäcka att den kostade 79kr! Så det sket jag i! När jag kom hem senare på kvällen så gick jag in på cdon.se för att se vad boken kostade där, oj kostade den bara 39kr! Det blev billigare att köpa den där och då lades frakt på.. Så jag passade även på att köpa en annan bok ;)
Jag började jobba igår, eller rättare sagt jag började gå bredvid så att jag skulle lära mig hur allt fungerar igen! Det gick så bra så, det är kul att vara tillbaka. Var även där i morse, det visade sig senare att de hade klantat sig så att det inte fanns någon som kunde jobba på lördag&söndag kväll så jag fick hoppa in även där. Men det är kul, 100% OB på lördag ;)

Idag har min kära lillasyster gått 40 veckor men lilltjejen verkar inte vara på humör för att komma ut och hälsa på alla släktingar och kompisar som längtar!

Natten till igår vaknade jag och upptäckte att sängen var tom, Daniel kunde inte sova och hade ont när han kissade så han var uppe... Idag åkte han in till vårdcentralen och det visade sig att han har urinvägsinflamation som även har spridit sig till ena njuren! Så nu är det lite synd om honom.. ;) :P

1 kommentar:

Maria sa...

Hoppas böckerna blir till belåtenhet!!! :) Ha det så bra på jobbet på lördag! Storhelg innebär ju bra ob, så förhoppningsvis får du en rejäl extraslant! :) Puss puss <3