onsdag 24 juni 2009

Sol

Gud vad varmt det var idag! Satte klockan på 10:30 imorse för att jag tänkte ligga i solen en stund innan jobbet. Ute på gräset var det lagom varmt och skönt jag och Daniel låg där i ca en timme och sen var det dags för mig att cykla till jobbet, herre gud vad svetten rann när jag väl var framme och inte blev det bättre när man jobbat en stund och springer omkring... Men man överlevde endå ;) Imorgon jobbar jag till klockan 2 sen är jag långledig, dvs tre dagar! :D

I måndags åkte jag och Daniel till BB för att hälsa på Ida och Joel och bebisen, hon var ju så otrolig söt, svårt att slita blicken ifrån henne! Man blev faktiskt lite sugen, sen kom man på att vi ska börja plugga till hösten och att det kanske inte var så smart..


Doris Hedvig Maria Lydell
3725g 51cm

Inga kommentarer: