fredag 12 juni 2009

Skitväder!

Vilket jävla skitväder det är! I vanliga fall tycker jag att det kan vara väldigt mysigt med regn och rusk (då får man inte dåligt samvete för att man ligger och slappar inomhus) men inte idag... Av någon konstig anledning så är jag något så otroligt rastlös. Förstår inte varför och inte kan jag gå ut och gå en promenad som jag hade tänkt.

Igår var jag och Daniel ut och sprang/gick spåret, något som var väldigt jobbigt då jag inte har någon kondition längre :(
Men jag sprang totalt halva spåret och gick resten, dock vartannat.

I torsdags var det skolavslutning för barnen, jag och Ida tog bussen ut för att stå i regnet och höra på när deras rektor "inte skulle vara så långdragen" SUCK! Nora var även uppe på scen med några klasskompisar och sjöng så fint! Tänk att tiden går så fort! Nästa höst ska lilla stumpan börja högstadiet!

Världens piffigaste och sötaste gravida Ida och jag ;)

1 kommentar:

Maria sa...

Visst är det en fin bild! <3