måndag 28 september 2009

Nu är jag äntligen "frisk" om man nu kan kalla de det.. Jag har inte haft någon feber de senaste dagarna men känner mig endå inte helt på topp.. Men men det ska det bli ändring på.. Var i skolan idag, var så roligt så. Var mkt prat på vfu:n som börjar nästa vecka. :)
Gick på stan en stund men hittade som vanligt inget, var väl både bra och dåligt. Hade varit kul att hitta något men det är endå bra att spara pengarna.

Har gått runt och skurat lite, medans jag var sjuk har inget hänt på städfronten. Daniel lägger inte direkt märke till om det blir en massa smuts i handfatet, något som jag inte gillar så jag har skurat lite här och var under eftermiddagen.. Ska nog hinna med lite mer innan herrn kommer hem ikväll...

1 kommentar:

Ida sa...

Va skönt gumman att du mår bättre! Det där shoppandet får vi fixa sen när du kommre upp ;) Om du vill får du jättegärna komma och städa här hemma ;)