söndag 20 september 2009

csn

Yes, jag har äntligen fått besked att jag kommer få csn-stöd detta läsår!!! Känns så otroligt skönt. Jag tog inte tillräckligt med poäng förra året, tog bara 30p av de 37 man måste ha för att få fortsatt stöd men eftersom att jag har bytt utbildning så tyckte de att jag skulle få pengar iaf!! :D
Så nu slipper jag ett orosmoment, men som den ångestfulla människa jag är så kan jag endå inte slappna av utan börjar ora mig för att jag inte ska kunna ta tillräckligt med poäng för att få pengar nästa år..Suck, jag ska nog ta och börja med avslappningsövningar igen ;) Haha

Jag och min karl var nyss och handla inför veckan, det lustiga är att det alltid regnar när vi ska cykla iväg. Det har varit fint väder hela veckan och vi har även hunnit med en promenad nu på middagen men så klart så lagom tills det att vi skulle cykla så öppnade sig himlen. Vilket den även gjorde förre veckan.. :(
Men kylen är full så jag är endå nöjd.

Nöjd är nog däremot inte min lillebror Herman som ramlade igår och skadade tanden :( Stackars liten, tandläkaren för honom idag!

Inga kommentarer: