torsdag 3 september 2009

Nollning

Igår var det pubrunda på nollningen, det var otroligt kul! Det var en liten tävling så att på alla ställen vi gick till var vi tvungna att få med oss bevis på att vi hade varit där. Vi hade med oss både en tröja, en biljardkö, en flaska och lite mer.
Det är även en tävling mellan nollningsgrupperna och en av uppgifterna var "krama en Chalmerist på Olgastrappor" och så ska man ha bildbevis, så detta har jag gjort idag. David var snäll och ställde upp fast han var sjuk! Tack David!
Sen gick jag till Pedagogen och köpte ett kompendie så jag kan läsa det som ska läsas, tyvärr så har jag inte fått alla böcker än. jag har beställt två till som ska vara lästa till på måndag och hoppas att de kommer till imorgon. Efter jag varit på pedagogen gick jag lite på stan för att kolla på Åhlens, jag fick presentkort där när jag fyllde men hittade tyvärr inget. Dock så hittade jag ett par svarta jeans på Gina :) Mina andra "dog" i våras och jag har inte hittat några efter det.
Nu ska jag läsa lite.. ;)

1 kommentar:

Ida sa...

Riktig fin bild gumman!