lördag 29 augusti 2009

Uppe med tuppen..

... då Daniel har dugga nu på morgonen. Och med tanke på att vi bor i en liten etta är det svårt att kunna göra sig i ordning på morgonen utan att väcka den som ligger i sängen, dvs mig! Men vi hoppas att det går bra för honom!

Veckan har gått fort, tack och lov nu närmar sig skolstarten ;)
I tisdags träffade jag St på stan, vi fikade och tog sedan en promenad till Chalmers Johanneberg. Jag ska aldrig mer klaga på backarna när jag cyklar i Örebro, här är det kullar lite var som hellst man kan inte riktigt undvika dem.
I torsdags gick jag till chalmers igen för att hälsa på David en snabbis. Jag råkade dock gå i en cirkel först innan jag kom på hur jag skulle gå, hahah. Träffade även Wille och Erik (från gymnasiet) där :)
Igår kom Joel ner till gbg för att hälsa på Hultgren, och idag ska han förbi oss en sväng för att hjälpa till med att sätta upp några hyllor, tack svåger. Daniels föräldrar och bror kommer även de ner idag :) Får se vad vi hittar på med dem. Daniel har pratat om någon flygshow... Hmm men det följer inte jag med på.

Inga kommentarer: