måndag 10 augusti 2009

Dålig uppdatering

Jag har märkt att man på sommaren inte har mkt för att sitta vid datorn eller ja jag sitter vid datorn men då spelar jag mest sims 3.. ;) Så det här med bloggandet har blivit lite lidande. Har inte orkat att lägga in bilder på datorn sedan i juni så det måste tas och göras, men det får bli en annan dag.

Vad har då hänt sedan sist?
- Jag har slutat jobba, ca 8 underbara veckor blev det ;)
- A-K & J har varit på besök.
- Kom in på min utbildning i gbg
- Har flyttat ner alla saker till gbg ;)
- Var på Madonnas konsert på Ullevi med min mor. En spännande upplevelse som resulterade i två billjettinköp :(
- Blivit moster till världens underbaraste Doris...
Det har inte blivit så mkt gjort dvs.. Man var inte så pigg att göra saker när man v´jobbade varannan helg..

I fredags var det fest hos Erik, väldigt kul... Har inte varit på fest på jag vet inte hur länge då jag jobbat... :(

Men nästa måndag den 17:e då går tåget ner till gbg :D

Inga kommentarer: