söndag 2 augusti 2009

Grattis till mig ;)

Ville bara först säga att jag har namnsdag idag ;)

Veckorna flyter på fort som vanligt, det enda man hinner med är att jobba... Dessutom så jobbar jag denna helg så det har inte hunnits med så mkt.. Dock så hade jag en mysdag igår (efter jobbet) jag, mamma och Nora åkte till Marieberg och gick runt en stund. Kommer inte ihåg hur länge sedan det är som jag var där sist. Sen åkte jag hem till Ida och Joel på kvällen och blev bjuden på mat, Daniel är i stugan och "renoverar" så han kunde inte följa med, synd för honom för de bjöd på en jättegod lasagne! Måste på recept på den!

I Fredags hann jag med en lunch på stan med David!!! Var så roligt, har nog inte träffat honom sen i påskas. Blir ju inte så ofta när man bor i olika städer, men nu kommer det förhoppningsvis bli lite oftare då vi flyttar ner till gbg.. När vi var på stan köpte jag även den första boken i Twilight serien som jag längtar efter att få öppna, ska nog läsa lite ikväll när jag kommer hem igen. Jag köpte även en ny mascara, jag brukar prova lite olika märken och efter att ha haft Dior i ett år så köpte jag Lancome. Jag brukar köpa vattenfast då jag annars har en tendens att se ut som en tvättbjörn. Men iaf så med Dior mascaran kunde jag ta bort misstag på ögonlocket med vatten, konstigt med tanke på att den var vattenfast.. Men det kunde jag dock inte med Loncomes... SÅ jag var tvungen att köpa remover till den, vilket var dyrare än själva mascaran... SUCK!

1 kommentar:

Maria sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS på namnsdagen gumman! <3 <3 <3 <3 <3
Puss Puss från alla oss!