tisdag 11 augusti 2009

Svårt att slita mig

Säger bara en sak, David hade rätt! Twilight böckerna är otroligt bra! I början var jag lite smått skeptisk mot att läsa/se dem då alla har sagt att de är så himla bra. Men för några veckor sedan hyrde jag filmen när jag var ensam hemma. Jag hade inga höga förväntningar då Ellinor samma dag hade sagt att den var skitdålig, men jag kan inget annat än att avguda den!!!
Just nu håller jag på och läser slutet av första boken och jag har väldigt svårt att slita mig, enda anledningen till att jag inte läser för tillfället är för att jag ska kunna dra ut på det hela så att jag har mer att läsa sen.
Förra veckan fick jag en present av Ida som tack för att jag vattnade deras blommor när de var på semester, andra boken i serien!! Tack så hemskt mkt kära syster yster! Blev så otroligt glad. Ska bara komma ihåg att hon ska få skriva i den sen..
Jag har även trott att det bara är tre böcker i serien och blev väldigt glad nyss när jag upptäckte att det är fyra!!!
Nej nu ska jag gå och läsa igen!!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Yeah :) Dom är verkligen bra, nästa film kommer ju nu i november också tror jag syrran sa. Ska vi se den då?