måndag 5 januari 2009

Nördig för en stund

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? japp jag lärde mig åka vattenskidor och lite annat!
2. höll du några av dina nyårslöften? Jag gav inga.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men det sker nu i år :D
4. dog någon som stod dig nära? Ja, mormor :(
5. vilka länder besökte du? Det blev det Norge och Cypern..
6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Mer pengar, mer ledigt, mindre stress.
7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Datum? Inget speciellt..
8. vad är det bästa som hänt dig år 2008? Kom in på min utbildning och att allt annat har flytit på så bra!
9. största misstaget? Gjorde inga stora misstag
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Feber och lite blåmärken..
11. bästa köpet? Haha jag är tråkig.. har ingen favorit..
12. vad spenderade du mest pengar på? Mat, studieliteratur och skit
13. gjorde någonting dig riktigt glad? det var många saker
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Jag har försökt att förtränga alla låtar..
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Beror på vilken tid på året :P
16. vad önskar du att du gjort mer? Pluggat
17. vad önskar du att du gjort mindre? ätit mindre
18. hur tillbringade du julen? Hemma hos mamma! :D
19. blev du kär i år? Var redan kär när året började :D
20. hur många one night stands? Nej, med tanke på att jag har varit ihop med min älskling i över två år..
21. favoritprogram på tv? alla amerikanska serier.. haha
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja gud ja!!
23. bästa boken du läste i år? Många!
24. största musikaliska upptäckten? --
25. något du önskade dig och fick? Många saker!
26. något du önskade dig men inte fick? 1000 000kr :(
27. årets bästa film? Många
28. hur firade du din födelsedagår 2008? Hmm, började dagen med att gå på min första föreläsning sen hem en stund för att sedan möta Daniel på stan , köpa hem sushi och sen presenter :)
29. de bästa nya människorna du träffade? Johanna, Carolina M.Fl.. haha
30. hur skulle du besriva din stil år 2008? Fort och många nya upptäckter.
31. vad fick dig att må bra? --
32. vilken kändis var du mest sugen på? hahahaha
33. vem saknade du? min mamma ;) och daniel när han åkte i väg..
34. favoritmånad? Juli
35. finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Nej det tycker jag inte

3 kommentarer:

c sa...

Jag hoppas att du vet att jag har copyright på listan ;) 3333333333102000kr i böter!!!!!

KLydell sa...

Pengarna kommer att finnas på ditt konto om 678år, varsågod

c sa...

NEJ!Pengarna ska levereras till mitt gathörn inom 24 timmar. Betalar du inte så tar jag över dina hörn ;) :D