torsdag 8 januari 2009

Då var det dags igen

Nästa lördag är det tenta, igen... Har försökt att börja plugga men det går lite segt nu i början.. Är inte direkt kul att plugga, dessutom är det så jävla flummigt att det inte är sant..

Beställde lite ny kurslitteratur på nätet igår, där flög 700kr bort. De lär jag aldrig mer se igen.. Men det blir iaf billigare än att köpa i handeln.. Fy fan det gör jag aldrig om!

Igår träffade jag David!! Vi gick upp på stan och åt lunch och sen hem till mig igen och fikade lite.. Har inte träffat honom sen i somras så det var mysigt.. Jag är så dålig på att åka iväg och hälsa på folk, måste ta mig både till gotland och gbg snart!!
Carolina kom lite senare och så skrev vi klart vårat PM, eller ja jag trodde att det var klart.. Vi hade missat att skriva en inledning..

Nu är det dags att börja plugga igen.. Någon som vill byta?

Nu är det:
9 dagar kvar till tentan
10 dagar kvar till Trysil :)
11 dagar kvar till nästa kurs börjar

Inga kommentarer: