måndag 24 september 2012

Micaela 22 år!

I mitten av sommaren fick jag en beställning på en födelsedagstårta, Micaela som jag jobbar med fyller år nu i september och ville att jag skulle göra tårtan till hennes fest.

Hon var lite fundersam på hur hon ville ha den, det kan tilläggas att hon är en väldigt färgstark person så när hon frågade om hon kunde få en brun tårta med en massa färgglada blommor på var det som en blixt från en klar himmel. Klart att hon skulle få, något annat skulle bara ha varit konstigt!!
Hon ville ha rosa, orange och gröna blommor i olika storlekar på och hon ville även ha 22 ståendets i mitten av tårtan.
 
 
Tårtan blev precis som jag hade tänkt, plus den söta bården längst ner. (Jag fick mallen till bården av min syster när jag fyllde får och ville så gärna använda den)
 
 
Tårtan är fylld med vaniljbottnar, chokladmousse och bananmousse.
 
 
Den här tårtan var superkul att göra, dels för att jag aldrig tidigare har gjort något liknande och dels för att det var ett projekt som jag hade att se fram emot under en lång tid!

1 kommentar:

Maria sa...

Makalöst fin tårta!!!
Puss Puss♥