tisdag 6 oktober 2009

ojdå

Skulle göra havregrynsgröt till kvällsmat igår, som sagt tänkte. När jag tittade på förpackningen såg jag att den hade gått ut för ett år sedan. Ojdå.. Så det blev ingen gröt för min del...

Nu har VFU:n börjat, är kul att vara ute i skolorna och se hur de har det och man märker vad eleverna påverkar varandra..

Daniel har tenta om två veckor så han pluggar väldigt mkt nu, vilket gör att jag kan träna ostört haha. Har tänkt att jag ska gå en promenad minst en gång om dagen plus situps.. Får se hur länge jag orkar hålla på så men vill man vinna så vill man.
Jag och Erik vägde in oss i söndags, hmm säger så här det ska bli skönt att bli av med de där extra kilona. Det trista är att jag är hungrig ofta, eller egentligen är jag inte det det är snarare så att jag inte vill äta för mkt och tänker lite väl mkt på det.. men men det ska gå!! Jag VILL vinna!

Inga kommentarer: