tisdag 13 oktober 2009

Helgen som var

Tisdag och snoret rinner som bara den!
I helgen åkte jag hem till Örebro för en snabbvisit hos familjen! :)
Tog tåget på fredags eftermiddagen och blev hämtad av Johan och Joel som kom från karaten. Väl hemma hos mamma blev det kramar och det bjöds på en väldigt god kycklingsoppa och vitlöksbröd!! <3
På lördagen åkte vi till marieberg och shoppade lite, jag fick ett par jättefina och sköna uggs av min kära mor, tack så mkt mamma!! Och under söndagen pysslade vi, jag textade på en tavelduk men duktig som jag är så råkade jag på något sätt fixa så att pennan droppade på bordet :(
Lilla Doris var jätteförkyld, lilla snufflan hon satt och snorade och hade sig. Och då jag så gärna ville hålla och busa med henne så var det oundvikligt att jag inte skulle bli sjuk så nu sitter jag här och snorar. Men jag tycker nog mest synd om Ida och Joel som båda är hemma och mår dåligt.


Jag måste även säga grattis till min mor som fick VG på tentan, även fast hon trodde att hon skulle kugga. Ja det är väldigt typsikt henne ;)

1 kommentar:

Maria sa...

<3 <3 <3
Du är så rar hjärtat! En söt och väldigt förkyld Kajsa!
Krya på dig!

Syns snart!
Puss puss