torsdag 22 oktober 2009

Finally!

Jag är äntligen klar med mitt arbete! Efter mycket om och men. Jag lät både mamma och Johan läsa igenom det en varsin gång vilket var skönt! Dock var Johan lite för snäll när han läste ;)

Så resten av dagen tänker jag spendera i lugn och ro.. Eller ja, egentligen måste jag läsa min basgrupps arbeten och även opponera på ett av dem men det gör jag nog imorgon..
Nu ska jag försöka röja lite grann i lägenheten och imorgon blir det en storstädning. Daniels föräldrar kommer på besök i helgen och tills dess måste jag ha städat. Daniel städade iof nu i helgen som var men han glömde att, torka golven och alla ytor... hehe

I eftermiddag blir det fika med Linnéa.. Så vi får klaga av oss lite ang arbetet..

Igår ringde David och vi sågs en sväng. Han är klar med son tentavecka och hade tid att ses, :D
Som de Twilight nördar vi är (eller iaf jag) så såg vi filmen :)

Jag och David nyår 2005/2006

Inga kommentarer: