söndag 24 juni 2012

Work in progress




För några dagar sedan provade jag att göra egen Sugarpaste, jag hade hittat ett recept på en sida som jag tyckte verkade bra och någorlunda enkel att göra. Jag tänkte att jag kunde gör alite och ha hemma för den dagen då jag väl får för mig att göra något med den..
NU på morgonen provde jag iaf att arbeta lite med den, jag tror dock att jag hade i lite för lite florsocker för den ville smälta lite mellan fingrarna. Men det var iaf kul och ganska lättarbetat, när man väl hade i extra florsocker...

Nu ska jag bara komma på något att baka så att jag får görta lite dekorationer av min sugarpaste :)

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilket fint hjärta.... vad fyllde du det med? :)

Puss♥ gumman!!!

Cecilia sa...

Sugarpaste får jag också testa göra egen nån gång. Jag smygtittar på hur det går för dina experiment så länge :)