torsdag 21 juni 2012

Att vara nyttig ibland

Jag älskar verkligen att baka! Men för att jag ska kunna äta allt gott med gott samvete så tänker jag på hur mkt och vad jag äter, jag försöker även att röra på mig.
Då vi är studenter och jobbar så olika tider så brukar jag och min sambo göra storkok på helgerna. Denna vecka har vi ätit en supergod laxsallad med potatis. Då jag är lite tråkig med grönsaker så brukar jag oftast bara äta sallad och gurka..
Dressingen som vi gjorde till har en kompis tipsat om och var supeenkel att göra, man blandar bara lite turkiskyoghurt med rom, dill, salt och peppar!


Idag fyller även min underbara systerdotter år! Tänk att hon redan fyller 3, det känns som om det var igår Ida berättade att hon var gravid!

1 kommentar:

Maria sa...

Mums vad gott det ser ut! Ska testa att göra det till veckan!

Puss♥ på munnen!