måndag 21 februari 2011

Helgen som gick

Published with Blogger-droid v1.6.7

Dessa fina tulpaner pryder just nu vårat hem, efter en promenad i det strålande solvädret :)

I torsdags hade jag min första tenta i Matte för yngre, det kändes bra när jag gick därifrån men man vet ju aldrig som sagt det är bara att hoppas på det bästa..
Efter tentan åkte jag iväg för att jobba kväll. Jag skulle egentligen ha gått bredvid på en annan avdelning men fick hoppa in på den somjag varit på tidigare då det fattades personal men på fredagen fick jag gå bredvid igen.. På fredageftermiddagen kom sedan Sandra förbi och vi drack vin och pratade en massa skit, det är alltid lika roligt..
Och i helgen har jag även hunnit med att jobba lördag dag och söndag kväll.. Så det är mkt jobb just nu..

I Lördags kväll var vi även på bio och såg The Kings Speech, gud vilken underbar film!! Den absolut bästa jag sett på länge så jag kan förstå att har blivit oscarnominerad 12ggr..

Nu ska jag strax iväg till Chalmers för att börja min mattekurs lite lätt..

Hoppas att alla får en bra dag!

2 kommentarer:

Ida sa...

Gud va roligt att du får jobba så mycket!! Låter som du har haft en toppenhelg!

Vackla tulpisar!!

<3 <3 <3

Maria sa...

Vad kul att du gillade filmen!!! :)

Underbara tulpaner.... färgen är ljuvlig!!!

Hoppas att det blir kul med matte, slit inte ut dig bara med allt pluggande och jobbande!

♥Puss och kärlek♥