lördag 16 januari 2010

Längtar efter sommarn

Sitter och tittar ut genom fönstret och jag gillar inte vad jag ser! Minusgrader, svartsnö och molnigt. Jag vill ha sommar och Cypern nu!
Förra veckan bokade mamma en resa till Cypern för hela familen, dvs mamma, Johan, Nora, Herman, Ida, Joel, Doris och för mig och Daniel... Det ska bli himla skönt att komma bort till sol och värmen men även att åka med hela tjocka familjen. Det var nog fyra/fem år sedan som jag följde med sist! 2007 var jag och Daniel i Bulgarien och året därefter var jag och Ida på Cypern (ja vi gillar Cypern) därefter har det "bara" blivit småresor inom landet. Även fast det har varit kul det med.
Det enda jag måste komma ihåg nu är att jag ska betala handpenningen till på måndag. Sen börjar nedräkningen!!

Jag och Daniel i Bulgarien 2007


Ida, Nora, jag, mamma och Herman

2 kommentarer:

Maria sa...

Ja det ska bli så mysigt att få sola och ha det gott i solen!!! Puss <3

Ida sa...

Nu har vi betalat resan <3