söndag 24 januari 2010

Första veckan

Nu har första veckan som chalmerstudent gått.. Och vad har jag gjort? Jo pluggat, pluggat och pluggat... Det är tur ändå att jag har trevliga klasskamrater som både är smarta och snälla så de kan hjälpa mig när det behövs..
Jag stannade kvar i skolan både i torsdags och i fredags och jag åkte även in i går för att få lite gjort, kursansvarige har lagt en dugga på tisdag så det är lika bra att sätta igång så man får lite gratispoäng till tentan!!

Igår kom Erik, Andreas och Mimmi hit på middag och därefter gick vi ut och tog en öl, någonstans på avenyn... Var mkt trevligt, alltid kul att träffa folk, dricka vin och umgås..

Ikväll kommer Erik hit för att sova ett par nätter då hans lägenhet kommer vara obeboelig.. Så då blir vi tre som trängs i en etta på 42kvm..

Nu blir det till att diska lite och sen fortsätta plugga lite matte... Suck

1 kommentar:

Maria sa...

Ja suck.... att plugga är inte alltid kul, men det lönar sig för det mesta!!! :)
Glöm bara inte bort att göra lite roligheter som små trevliga avbrott då du räknar, det behöver man!!! ... Men det vet du ju!

Puss gumman, jag tycker att du är jätteduktig!
<3 <3 <3