onsdag 25 november 2009

Under helgen var ju mamma, Ida, Nora och Doris på besök. Och dum som jag är så tog jag inga kort, men nu har ÄNTLIGEN Ida lagt ut några på sin blogg som jag har nu har suttit och njutit av.

Idag har det verkligen varit en bra dag!!! Dels så fick vi studiebidrag och dels så fick jag reda på resultatet av förra kursen, jag fick VG på den :) Att kursen var på 15p gjorde inget heller.
VFUn går bara bra så livet leker just nu. Värre blir det nästa vecka då vi är tvugna att börja skriva en del.

Farmor ringde förut och undrade om jag ville jobba i jul, känns inte riktigt som om att ajg orkar det. Är ledig i två veckor och har dessutom en del att läsa så ne, jag ska nog sova ist! Känns iof lite dumt när jag tänker på pengarna man skulle tjäna men men.

3 kommentarer:

Maria sa...

Vilka sötnosar på bilden! Tycker du gör helt rätt som vilar i jul!!!!!!!!!
<3

Ida sa...

så söt bild på er två. Det gjorde du aldeles rätt i att inte jobba i jul, du behöver vila!

Ida sa...

Nu börjar det bli dags att skriva ett nytt inlägg <3