fredag 19 december 2008

Årets första julkort

Idag kom årets första julkort!! Fick ett fint kort ifrån St, man tackar så mkt :)

Igår kom syrran och klippte/fårgade håret på migg. Skönt att bli av med utväkten och att luggen slipper häng för mkt i ansiktet, vi åt en lunch innan och sen så kom en snuvig Joel och hämtade henne.

Har suttit med mitt PM större delen uatv dagen, det går framåt men det är fortfrande inte klart, men det är bara att kämpa på.. Måste vara klart denna vecka så att Carro kan få börja skriva på nästa del..

Julen närmar sig med stora kliv så nu är det bara:
3 dagar kvar till sista föreläsningen.
5 dagar kvar till julafton.
8 dagar kvar till Sälen.
12 dagar kvar till Nyårsafton

5 kommentarer:

c sa...

Jag har inte fått ngt julkort ju!! :'(

KLydell sa...

Du får ta och skicka några så kanske du får några tillbacka ;)

c sa...

Hehe:P Men jag har fått ett nu !:D

KLydell sa...

Vad roligt!! Från vem?

c sa...

Haha från en mycket fin vän sedan blöjåldern och hennes familj! :D Mamma hade glömt bort mig.. Hon mår lite dåligt över det :P Jag med ;)