måndag 15 december 2008

Början på en ny vecka.

Hade omtenta i lördags... Gick väl sådär.. känns som om att denna var mkt svårare än en förra. Och då har jag endå pluggat sombara den..
Åkte hem till mamma på kvällen då de hade besök fårn västerås, var mkt trevligt. Daniel hade firmafest och ville inte följa med.. Lite tråkigt va honom tycker jag ;)

Idag började jag och Carolina med att planera vårat PM som vi ska skriva.. Det ska vara klart den 8 juni och de vill att vi ska skriva effektivt tid två veckor. Kul att vi har "julledigt" mitt i..
Ibland undrar man hur de tänker.
Jag tänkte sätta igång med att skriva nu när jag kom hem men upptäckte att skrivbordet var väldigt stökigt så jag städade det ist. har iaf skrivit ut Kappahls årsredovisning så jag har börjat lite smått =/

7 dagar kvar till sista föreläsningen
9 dagar kvar till julafton
12 dagar kvar till sälen
16 dagar kvar till nyårsafton
33 dagar kvar till tenta i "komplexa företaget"
33 dagar kvar till trysil

Inga kommentarer: