torsdag 22 november 2012

Kärlek



För två veckor sedan hände något underbart och väldigt efterlängtat, jag och min älskade pojkvän förlovade oss.
Vi förlovade oss den 6:e november, på dagen två år efter det att vi blivit sambos. Dock så hade jag friat redan i september men valt att ta ett senare datum.. Ringarna gick vi och köpte tillsammans några dagar efteråt, och det roliga är att Joakim valde de ring som jag själv skulle ha valt om jag nu inte haft stenar i min ring..

Våra båda ringar, dock dålig kvalitet.
 
 
Den 6:e november var en tisdag så vi kunde inte fira något på dagen då vi båda hade skola att gå till. Men på kvällen så gick vi ut och åt på en supermysig restaurang. Till förrätt serverades det toast skagen och till huvudrätt oxfilé med råstekt potatis. Mums!
Efter middagen gick vi till en bar och tog en kaffe och ett glas.
En alldeles underbar dag!! <3 p="p">
 
Min ring

1 kommentar:

Danskan sa...

Oh, fina ringar ni har!
Lycklig par och lycka till!
Kram faster <3 <3 <3 <3