fredag 8 april 2011

Vilket väder

Ja herre jädrar vilket oväder det är som har dragit in över landet!
Nog för att det inte blåser lika mkt i Göteborg som på andra ställen men det är nog mkt ändå.. Så man kan ju börja fundera varför jag ska snöra på mig promenadskorna om fem minuter för att ta en långpromenad.. Men man får väl säga som dagisfröknarna alltid sa "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder."

Nu är det fredag och jag har avslutat min första vecka tillbaka på pedagogen.. Ja vad ska man säga, jag saknar Chalmers.. PÅ pedagogen tar en föreläsning som lätt skulle var avklarad på 90 minuter istället tre timmar.. Tur att det är intressant det man läser! I helgen ska jag vara ledig, börjar helgen med att spendera fredagksvällen själv här hemma framför tvn och sen så är det fullfart resten av helgen, så det ser jag fram emot!

Vill även gratullera Johans syster Stina som fick sin lilla underbara dotter natten till igår, en supersöt liten Ebba!

Nej nu ska jag ut och promenera..

1 kommentar:

Maria sa...

...ja oj vad det blåser!!!

Det låter skönt med lite frisk luft, även om det inte är det mest promenadvänliga vädret!

Hoppas att du haft en skön kväll gumman!
Puss och Kram