onsdag 12 januari 2011

Hemtenta

Att gå på universitet är verkligen skitkul, iaf tills det är dags för hemtenta/tenta/inlämningsuppgifter och frågorna stakar sig, är det rätt det jag skriver nu? Är det verkligen detta de vill ha? Just nu sitter jag med min hemtenta i modern historia... I början var det kul att skriva men nu börjar paniken komma smygande, det känns rätt det jag skriver och jag vet inte hur jag ska kunna skriva annorlunda men räcker det?? Det får vi väl se om ett par veckor, på fredag ska den iaf vara inne..

I måndags var jag på mitt första pass med Indoor walking, det var hur kul som helst! Så pass kul att jag åkte iväg på det igår igen och jag ska även iväg på det ikväll :)

2 kommentarer:

Maria sa...

...ja tentor kan vara riktigt jobbiga.... men det går nog jättebra!!! :)

Ha det gott gumman och var rädd om dig!!!
Puss och Kärlek!
♥ ♥ ♥

Unknown sa...

you go girl =)