onsdag 1 december 2010

Klar med julklapparna

Nu är jag äntligen klar med alla julklappar, det enda som saknas är att Idas ska slås in, ska bara hitta en lagom stor kartong först.
Idas födelsedagspresent som sedan fick bli julklapp ;)

Julen är en väldigt mysig årstid tycker jag med all fin snö ute på marken. I lördags gick vi ner till Liseberg för att gå på deras julmarknad. Det är väldigt mysigt att gå runt där i mörkret med snön och alla lampor! Förra året var jag där med mamma, Ida, Nora och Doris och i år var det några nya stånd där som var trevliga :)
Fast just nu längtar jag mest till den 21 december, då åker jag hem till mamma för att fira jul!
Dock blev jag lite "chockad" när jag såg att vi iår får csn den 23:e dec, jag har för mig att den ska komma ca den 20:e. Så att alla kan panikshoppa de sista julklapparna. Fast anledningen till att jag vill ha pengarna är för att det är så tråkigt att kolla på kontot och se att man har 208kr.. Men men det är ju bara jul en gång om året och som tur är har jag handlat allt redan..



2 kommentarer:

Maria sa...

Åh gumman vilken fin pläd!!! :) Gissa om du får virka en till mig sedan, när du upptäcker att du saknar virkandet och känner att du vill påbörja ett nytt projekt! :)))

Det ska bli mysigt att du kommer hem, vi längtar!!! ♥

Puss Puss och Kärlek till dig!!!
♥ ♥ ♥

Anonym sa...

Skönt att du kommer hem till Örebro igen. Men kanske synd att vi inte kunde ses hela julhelgen, då finns vi i utomlands.

Ha det så skönt nu i helgen!
Kramar FASTER :-P