torsdag 28 oktober 2010

Plugg

Nästa fredag har vi tenta, igen... Förra tentan missade jag pga att jag inte hade diskuterat tillräckligt, känns lite surt för jag var nära g-gränsen och det var inget fel på faktan som min lärare sa. Jag måste bara bli bättre på att "ordbajsa", och det är jag verkligen dålig på. Men men den lär jag ta nästa gång, jag och Emelie har gjort upp en plan!
Nu håller jag på och skriver min fråga till nästa tenta, fy fan... Jag hittar inte information om amerikanska revolutionen någonstans, franska däremot är det inga problem med... Det här är inge kul! Dessutom börjar jag känna mig sjuk, vilket betyder att det är väldigt synd om mig. "Jag Finns också"
Published with Blogger-droid v1.6.3

1 kommentar:

Maria sa...

Hallå.... du finns också!!!! ♥
Hoppas att du slipper bli sjuk! :)

Ha en bra pluggdag gumman!
Puss och Kärlek!