tisdag 28 september 2010

Klädproblem och tentavecka

Jag fick en tråkig uppenbarelse imorse när jag öppnade garderoben för att hitta någon varm och skön hösttröja.. Det fanns ingen där, jag har inga höstkläder alls verkar det som och efter en liten koll på mina inkomster och utgifter inser jag att det varken kommer bli några tröjor eller varma höstskor i år. Det är dyrt att vara student. Med dubbelhyra, nya linser och spårvagnskort de närmsta månaderna blir det inte många hundralappar kvar, ja hundralappar inte tusenlapp... Som sagt man är inte rik som student.
Tur att jag inte kommer behöva lägga ut så mkt pengar då jag nu har tentavecka. Igår fick vi ut uppgifterna, 10st och två av dem kommer med på tentan. Vi delade upp frågorna i klassen och jag ska sitta och läsa på om Kalmarunnionen de närmsta dagarna, det ska iaf bli kul!
Published with Blogger-droid v1.6.0

3 kommentarer:

Maria sa...

Näe att vara student kan vara lite knapert ibland..... Inga fler sidenblusar då... ;)

Hoppas att det går bra att plugga till tentan! Tror att ämnet passar dig som handen i handsken! :)))

Ska bli roligt att få komma och hälsa på när du flyttat! :) Vi får ta och fixa en riktig myshelg!

Ha det gott hjärtat och var rädd om dig!
KRAAAAAAAM <3

Maria sa...

Hur går det med pluggandet?

Ha det gott gumman!
PUSS

KLydell sa...

Sidenblusen köpte jag till mig själv i födelsedagspresent...

Det är bara att ni kommer ner, då kommer det att finnas gott om plats!
<3