tisdag 2 mars 2010

Tillbaka till verkligheten

I helgen var jag på besök hemma hos mamma i Örebro. Tåget var hör och häpna nästan i tid och den lilla försening vi drog på oss kom när vi var på väg in till Hallsberg. Johan och Nora kom och hämtade mig vid stationen och sen åkte vi och köpte pizza, mums!

Lilla Dorisen


Jag och Nora fular oss på kvällen

På lördag förmiddagen kom Annika med sina stora pojkar och vi begav oss in till stan för att shoppa, vi hämtade även upp Ida på vägen
Jag fick några tröjor av mamma, tack mamma!
På söndagen firade vi mamma som fyllde 43år, då kom även min och Idas farmor som var med och fira. På kvällen sen tog jag tåget hem, dock var det försenat denna gång då de hade kolliderat med en älg strax efter Västerås...

1 kommentar:

Maria sa...

Det var så mysigt att ah dig hemma Skruttan!!!! Hoppas att nya kursen är rolig och att du slipper vår eländiga förkylning!

Ha det gott och puss från mamma! <3